onsdag den 26. juni 2013

Pandekager med grahamsmel og banan

 
Jeg har hygget ude ved mine forældre i dag - og min far har altid været rigtig god til at lave pandekager til os. I dag havde jeg besluttet mig for, at der skulle laves pandekager - So I diiid :-).

Derudover er der noget der går mig på.. Jeg vejede mig i morges - og jeg har ikke taget på?!!
Jeg fatter det simpelthen ikke.. Det føles sådan :s .. og ser også ud sådan. hmm. :-/.. Det er virkelig irriterende - jeg spiser sgu en heel del og træner ikke nær så meget som førhen..

Nok om det - jeg åd da tre af disse pandekager - og de var bare gode. :-)

Ingredienser til 8-10 stk:
  • 4 dl mælk
  • 3 æg
  • 1½ dl hvedmel
  • 1½ dl grahamsmel
  • 1 lille banan
  • 1 tsk vaniljesukker


Bland ingredienserne sammen og bag dem på en pande - der behøves forhåbentlig ikke en mere specifik opskrift? Haha ;-).

3 kommentarer:

  1. Det squ sejt gået søde. Det kan godt være det ikke kan. Ses på vægten, men jeg synes nu alligevel, at dir ansigt stråler langt mere af sundhed end dine tidligere billeder.
    Så søde bliv ved med at kæmp.

    SvarSlet
  2. Hvis du træner mindre, tror jeg sagtens det kan være derfor. Muskelmasse vejer jo en del, så måske har du bare tabt lidt muskelmasse, og taget fedt på, der sidder anderledes? :) man får jo altid at vide at man nok bare har tager muskelmasse på, hvis man tager på ved træning. Tænker i hvert fald at der kan være en sammenhæng :)

    SvarSlet
  3. Jaaa kan godt være piger. :-)
    tak for jeres altid søde kommentarer!!

    SvarSlet