onsdag den 5. juni 2013

Spontanitet


Spontanitet er ikke noget der er meget af i mit liv :-). Men dagen i dag skulle egentlig bare stå på bagning af pølsehorn ved mine forældre - og så det var så det ;-). Men den endte med venindehygge og spontan tur til odense.

 Det er virkelig bare fedt, at kunne lave spontane ting igen, uden at det hele ramler oppe i hovedet.
Jeg var på vej hjem fra spontan tur til odense med hygge i Kongens have, da en anden veninde ringede og spurgte, om jeg ville med på snullertur. Vi kørte lidt rundt med nogle af hendes venner og hyggede. Det lyder dumt, men sådanne små ting betyder virkelig meget. - Jeg elsker det. :-)!!

- Derudover har jeg selvfølgelig tabt mig.. Men det satme osse svært! Jeg føler mig jo mere og mere normal? Glemmer mere og mere, at jeg er syg.. For det er jeg jo :s hmm.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar