torsdag den 25. juli 2013

Århus baby!


Jeg var i Århus hele dagen i går! Og hvilken lækker tur .. :-)
- Regina og jeg blev sat af i byen, mens mine forældre ville ud i Den gamle by og se en eller anden udstilling!
Efter nogle timer mødtes vi ved Åen, og spiste frokost sammen :-) Tootalt hyggeligt!

Ååh jeg er forelsket i Århus :-) Jeg vil rigtig gerne derop og bo på et tidspunkt, og bare starte på ny.
Det er sådan en lækker by, alle menneskerne virker så afslappede og rolige.

- Desuden har jeg nu taget 5kg på - og er bare rigtig glad egentlig :-). Jeg synes, at jeg ser bedre ud i undertøj ;-). Jeg ved godt, at vejen endnu er lang, men det hele bliver nemmere og nemmere.



2 kommentarer:

  1. Dejligt du havde en god dag i Århus. Kan godt forstå du gerne vil bo her, derfor jeg heller aldrig flytter herfra, det er og bliver smilets by ;-) Rigtig god weekend.
    Ps mega flot med de 5 kg og jeg synes også du ser bedre og bedre ud dag for dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Helena :-).
      - tusind tak!

      Man kan hvad man vil!!!!

      Slet