lørdag den 27. juli 2013

En følelse af lykke!


Okay okay jeg indrømmer det gerne - det er bestemt ikke selvtillid jeg mangler for tiden.. Og for fanden hvor er det egentlig rart! :-). Jo mere jeg tager på, jo gladere bliver jeg.. 

- Jeg føler mig rigtig glad :-) Alle har dårlige dage, og dem har jeg bestemt mange af,  men jeg er blevet bedre til, at rumme de dårlige følelser og sige til mig selv "Det er bare en følelse, den går væk igen". 

eg kan godt være bange for tilbagefald - at jeg går tilbage til de gamle mønstre, men det er dumt at tage sorgerne på forskud :-). Jeg vælger at nyde de gode dage fuldt ud!

Selvfølgelig føler jeg mig fed og klam noglegange, men det er bare som om, at den følelse bliver overskygget af alle de gode følelser jeg har i kroppen for tiden. 
- Denne ferie har virkelig været god for mig - og tak til jer som jeg har hygget med i ferien, det har bare været den bedste ferie nogensinde. :-)

Snart venter skolepraktik og laaaaange dage.. men heeeey, det skal da nok blive sjovt. ;-) 

Den sidste lørdag nydes med "eva-tid" i stoooor stil! I aften skal der ses gode film, guffes slik og eksperimenteres med forskellige opskrifter på nye kager :-). Og så skulle jeg måske prøve at lægge den nye mobil fra mig - den stresser mig sgu en hel del! Jeg føler at jeg skal være i kontakt med omverdenen konstant - og hvorfor egentlig? Før i tiden havde de da ikke mobiler eller internet.. - så hvorfor nu? Oooh my, jeg kan ikke undvære Instragram og Facebook - jeg må på afvænning.. 


Til alle jer piger der sidder og kæmper lige nu: Det skal nok blive bedre! Vær ikke bange for at spørge om hjælp, vær ikke bange for at græde. Det hele skal nok blive bedre! Kæmp for fanden! Livet er ALT for kort til at kæmpe med en sygdom som anoreksi :-/ .. Jeg sad i vinter og tvivlede på, om jeg nogensinde ville få det bedre, og for fanden hvor var det hårdt.. - aldrig i mit liv har jeg prøvet noget lignede. Men jeg kan se lys for enden af tunnelen - og det kommer I også til! 

Trust me - jeg kæmper stadig med maden hver eneste dag, kæmper med den ekstra gåtur som Dorrit tvinger mig ud på, men det hele bliver nemmere med tiden. 

Life is gooooooooood - og ja, jeg kan godt lege dulle engang imellem ;-). shhhh.


1 kommentar:

  1. Det er simpelthen bare så dejligt at læse, hvor langt du er kommet. Du er fanme sej! :)

    SvarSlet