søndag den 8. september 2013

Søndagshygge


Ret dejlig søndag hvis jeg selv skal sige det. :-) Travl som altid. 
- Startede dagen med en tur i IKEA med en dejlig veninde - der kan man jo altid finde noget man ikke lige vidste, at man kunne bruge. 
Derefter var jeg hjemme i en halv time og så gik turen ned i træningscentret. - Der var utrolig stille i dag, så det var rigtig rart. 
En halv time efter jeg var kommet hjem dernede fra, kom mine forældre forbi til en kop te ;-).

.. Og nu sidder jeg her - efter at have spist en gang salat med kylling og hytteost. Haps haps. 
Nu står den på aftenhygge med lidt slik, snart nybagte boller og så ellers bare tvkiggeri .. aaeee. 


Desuden har jeg nu taget 6 kilo på!! Så nu tror jeg ikke, at jeg vil veje mig mere. ;-) Har vejet mig en gang om ugen det sidste lange stykke tid, men nu tror jeg ikke, at jeg tør mere. :-) Gider ikke påvirkes af det. 
.. Har det lidt ambivalent med min vægtøgning - mangler jo 6kg endnu for at nå et BMI på 18 :-). Men jeg ved, at det er den rigtige vej! Og selvom jeg noglegange får lyst til at tabe mig, så er tanken hurtigt glemt igen.. Jeg har det jo bedre nu. 



1 kommentar:

  1. Hold fast det er flot Eva, du er squ sej. Tror det er en fornuftig ide at lade vægten stå lidt på hylden for noget tid.
    Husk på at du jo også selv skal kunne følge med på det psykiske plan, hvilket for mig at se klarer rigtig flot.

    Endnu engang stor ros til dig

    SvarSlet