søndag den 15. september 2013

Weeeeeekendglimt!


  • Fredag gik med arbejde(En rigtig god arbejdsdag hvor det hele bare kørte som det skulle - ikke meget fredag d. 13. over det). Det skide lækkert når tingene bare fungerer!
  • Derefter var jeg til indflytterhygge ved en veninde, der er flyttet til Nyborg - det altid rart at møde nogle nye mennesker - kendte nemlig kun hende. :-)



  • Lørdag gik med bagning af æbletærte til en kagekonkurrence, som fandt sted i Nyborg lørdag eftermiddag - vandt desværre ikke! Øv!
  • Bagefter stod den på træning i fw - som næsten hver lørdag :-).
  • Lørdag aften var jeg ude og bowle! Slog selvfølgelig begge drengene - næsten ;-)..



Og i dag er det sørme søndag igen :-D.

  • Startede dagen med at lave en dej til koldhævede boller!
  • Og mon ikke om der lige var Desperate Housewives i tv'et hele dagen.. - dog har jeg kun set et kvarter eller sådan noget -.- .. Jeg kan jo for fanden ikke slappe af :-D
  • Derudover har jeg handlet, trænet og lavet æblemos!


- Aftenen står på bagning af nogle banancookies og god film i tv'et ... mmmmm!

Det har sgu da egentlig været en rigtig god weekend med fuuuld knald på! :-D 
Håber jeres weekend har været ligeså god :-)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar