mandag den 22. september 2014

Eva bag facaden


Her sad jeg i går - Efter at have gået 12 km med højeste stigning på løbebåndet .. Og på dette tidspunkt overhovedet ikke træt. Kunne nemt have gået længere, men et gjorde jeg heldigvis ikke.
- Derefter blev der lavet en hel del mave bøjninger osv .. Men ser stadig ligeså tyk ud som før, og min mave buler stadig ALT for meget ud.
.. Men når jeg har trænet, så kan jeg liiiiige holde mig selv og min krop ud ..

Jeg spiser ikke inden træning, jeg spiser egentlig slet ikke om dagen - Jeg må først spise efter kl 18.
Weell .. Og er jeg træt i løbet af dagen? Naaah .. Min krop har vænnet sig til det.

Jeg kan sagtens have en "hyggeaften" engang imellem, hvor jeg tillader mig selv at spise chokolade og vingummier, men for fanden - der skal godt nok knokles på løbebåndet både inden og dagen efter!

Jeg hader det .. Jeg hader det hver dag. Jeg hader, at jeg ser en tyk pige i spejlet. Føj. 

.. Men jeg ved også, at det hele nok skal gå! For det skal det jo. Ingen vej udenom. 
Men jeg er gladere end førhen - Jeg har det bedre. Jeg smiler jo konstant 

- Men hvis du spørger mig om hvordan jeg har det inderst inde .. Så kommer tårerne.. For så bliver jeg mindet om det liv jeg har - det liv hvor jeg kun må spise når jeg har trænet, det liv hvor der skal trænes hver dag, det liv hvor mit humør afhænger af, hvor flad min mave er, det liv hvor eva egentlig ikke aldrig bliver god nok, det liv hvor kontrollen har magten og eva bare følger med. 

That's my life. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar