lørdag den 24. november 2012

Københavnertur!

Så blev det endelig lørdag d. 24. november - 1 måned til juleaften!

I dag går turen til København med min mor og storesøster - min mor har nemlig inviteret på en endagstur til storbyen, hvor vi skal shoppe, spise og kigge på en masse juleting. Vi skal selvfølgelig også i tivoli og se deres julemarked, det bliver feeeeedt!!
Min far har fået lov til at slippe, og det tror jeg egentlig ikke han har noget imod, tror nemlig han skal se fodbold og hygge med pizza ;-) Det ikke så tit, at han får lov at være alene hjemme. hæhæ.

Jeg lader fandeme min sygdom blive i lille lorte Nyborg og drager til København og æder hvad fanden jeg har lyst til! Alle siger, at jeg er alt for tynd - så fuck min anoreksi! Det her skylder jeg min familie :-). Julekager, slik og god mad - her kommer jeg. Og ikke noget med dårlig samvittighed i morgen - for det her har jeg lov til, og det er helt normalt Eva. så tag dig lige sammen. 
- Jeg vejede mig her til morgen (Det gør jeg altid lørdag eller søndag), og jeg har tabt mig igen igen og fucking igen. - Det trigger mig! Men jeg vil bare nyde denne dag.

Så rigtig god lørdag til jer! Jeg lover at tage en masse billeder i tivoli, så I alle kan blive rigtig misundelige. ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar