lørdag den 4. maj 2013

Lørdagstanker

Her er nogle glimt af min fredag og lørdag :-).




- Fredag var jeg i skole og deeejligt tidligt hjemme :-). Derefter tog jeg ud til mine forældre og spiste. - Jeg gik meget af vejen derud  og for første gang uden jakke i år. wuhuuu. hahaha. FORÅR!
Om aftenen kom søde R forbi til lidt hygge - vi gik ned og kiggede på et tivoli der åbenbart var i byen :p.. Og jeg brugte selvfølgelig lidt penge på ikke at vinde noget som helst. ;-).

Senere på aftenen skrev en sød ny veninde og spurgte, om jeg ikke lige hurtigt ville med ned på det lokale diskotek - det er satme længe siden jeg har været dernede.. haha. eller på noget andet diskotek for den sags skyld. Jeg var lige ved at skrive nej tak, men så tænkte jeg, at jeg sgu lidt blev nødt til det. ;-).

Lørdag er gået med træning og en tur på biblioteket for at kigge efter bagebøger :-D HÆHÆ. Her til eftermiddag havde jeg en aftale med verdens bedste S, men hun aflyste :-/. Så jeg gik igang med at bage for at aflede de negative tanker om ensomheden. :-).. Vejret har været rigtig godt, så ha været meget udenfor - og har helt sikkert bevæget mig aaaalt for meget. Aftenen står på hygge med slik, god film og lidt opgaveskrivning. :-).

Søndag skal som altid bruges på tøjvask ude ved de gamle ;-). det nu altid rart..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar