onsdag den 29. maj 2013

Status pt

Sidder lige nu og kæmper mig gennem en potion havregrød som aftensmad.. Jaeeee, men kunne altså ikke finde ud af hvad jeg ville have, og så var det sgu lige det nemmeste. :-)

Fik lige verdens sødeste besked fra en fyr - tak for det jonas! :-) Du sgu en dejlig en.
- Det er satme motiverende, at man får så meget støtte fra folk omkring sig! Det simpelthen så rørende og dejligt at vide, at der er folk der tænker på en :-). Det har hjulpet mig utrolig meget! Jonas er f.eks rigtig god til at fortælle mig, at jeg skal huske, at spise slik og chokolade ;-). og haps! så føles det pludselig mere okay at gøre det.

Nu bliver det forresten snart alvor i skolen - eksamen venter!
- Det kommer til at foregå over to dage hvor vi skal udarbejde og lave én ret:

1. dag har vi to timer til at forberede så meget som muligt.
2. dag har vi 5 kvarter til at lave maden og bagefter op til eksamination.

Det bliver spændende at komme igang med det! Vi skal nemlig også skrive et projekt ugen før. :-) Jeg er jo pisse perfektionistisk og jeg elsker at lave opgaver. hahaha. Nørd!? Ja sikkert, men kan sgu godt lide det!

Og med hensyn til Dorrit.. Jeg får det bedre og bedre :-). Nyder livet mere og mere egentlig. Men kunne man ikke bare sætte 5-10kg på min krop uden, at skulle kæmpe så meget for det? Det ville da være nemmere!

Men jeg tror ikke, at jeg får det svært, når tøjet begynder at stramme osv., for jeg er så motiveret for at komme til at ligne en ordentlig kvinde igen :-). Det er bare ikke altid lige nemt, at få spist det man skal!
Men jeg tillader mig selv mere og mere :-) det små skridt i den rigtige retning - og vejen er lang. :-) men samtidig foregår det i et tempo hvor jeg kan følge med.

I morges besluttede jeg mig for, at jeg ville have slik til aften, og jeg ikke skulle tage ned og træne efter skole - for netop at udfordre mig selv. Men havde simpelthen så meget energi efter skole - så jeg tog selvfølgelig afsted.. Og er nu bare mega træt og øm i benene efter styrketræning.. dumt dumt - men igen.. små skridt ik!
men fuck det - så guffer jeg bare ekstra meget slik.. Whaaatever. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar