søndag den 26. maj 2013

Weekenden!

Ååååh det har været endnu en god weekend, som egentlig allerede startede onsdag!
En god vejning på OUH torsdag - har taget 2kg på over den sidste måned! :-) Dog havde jeg tabt det ene igen i dag.. Hvilket dog ikk er noget jeg tænker videre over, da jeg ved at ens vægt normalt kan svinge meget, men alligevel er det da lidt irriterende! - så derfor skal der endnu mere slik til ;-) muhahah. (Undskyldninger er der nok af)

Positive ting ved weekenden som desværre snart er forbi:

  • At storesøster gav mig et lift hjem efter min psykologaftale fredag formiddag
  • At ses med verdens bedste S fredag eftermiddag
  • At bage og hygge alene fredag aften
  • At hygge med verdens bedste forældre lørdag :-)
  • At styrketræne med søde R søndag formiddag
  • At møde søde N i fitnessworld og aftale venindedate
  • At gå en hurtig hyggetur med verdens bedste S søndag eftermiddag
  • At have ro til at være alene i lejligheden søndag eftermiddag og aften! (Dette er virkeligt et stor issue for mig,. Har virkelig svært ved at være alene - og bare slappe af)
  • At jeg endelig har fået sat alle mine positive citater op på væggen!
  • At slutte weekenden af med en stor skål slik, gode serier og en deeejlig varm dyne
Alt i alt en god weekend - det er sgu vigtigt at kunne se de positive ting, og skubbe de negative tanker i baggrunden :-). Mit hoved bliver mere og mere "normalt" haha, men skal satme huske på, at min vægt kun er 2kg over den laveste vægt jeg nogensinde har haft.. Der er lang vej, men det hele skal nok komme :-)

- Jeg er lykkelig for, at jeg har sådanne gode veninder i mit liv. Uden dem var det her ikke gået. :-) MØS.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar