onsdag den 14. august 2013

Cupcakes og børnepasning


Mmh, i dag har jeg blandt andet pyntet muffins i skolen :-), det er jo ren hygge!
- Der er en form for kage hver dag i eftermiddagspausen - billigt og godt ;-). Det er nærmest også det eneste usunde der bliver solgt i kantinen, der sælges hverken slik eller cola :-).

I eftermiddag passede jeg nogle dejlig unger hvor vi blandt lavede pizza. Pigen er 7 år, og blev ved med at spørge om jeg ikke også skulle smage. :-/ Men det kunne jeg ikke.. Jeg har ikke spist pizza i et helt år, og det er nok egentlig det eneste, jeg ikke tør spise endnu. Det var ret svært at sige nej, men ja.. sådan blev det lige i dag.

1 kommentar:

  1. Det skal nok komme! Jeg kan stadig huske da du SLET ikke kunne smage på noget af det du bagte! Det er bare et spørgsmål om tid... så begynder du også at kunne spise pizza igan! Du er så sej og er nået så langt... :)

    SvarSlet