tirsdag den 13. august 2013

Romkugler og praktik



Som altid har jeg haft en god dag i skolepraktik :-D det skiiide hyggeligt.
- men fra mandag bliver det anerledes - jeg skal nemlig i praktik på Nyborg gymnasium i 5 uger.
Nyborg gymnasium har en kostskole, hvor der er flere kokke ansat til at lave mad til eleverne, og jeg er så heldig at skulle hjælpe til. Jeg gik det at vide i dag, og skal som sagt allerede starte mandag morgen kl 7, så det er snart, og det bliver rigtig godt.
- Jeg er jo student derovre fra, så jeg kender til stedet - desden arbejder min farmand som uddannelsesleder derovre, så det bliver bare rigtig godt.

- Jeg har i dag blandt andet lavet masser af romkugler(De er et hit i kantinen - de koster nemlig kun 4kr)
Det er bare at blande kage med flormelis, romessens, marmelade, kakaopulver samt æblejuice.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar