lørdag den 29. juni 2013

Bagt pasta med kylling


Mmm, lavede lige lækker aftensmad til mig selv i dag :-). Det ser måske ikke så lækekrt ud, men det smagte nu meget godt :-D.

- Kogte en gang pasta(selvfølgelig aaalt for meget), og da pastaen var kogt hældte jeg vandet fra, og tilsatte en gang tomatsauce, 3 spsk skyr samt krydderier. 
Blandingen kom jeg i et ovnfast bagefad sammen med hakkede champignoner og en kyllingefilet jeg havde stegt. Det hele røg i ovnen i 20 min ved 200 grader og blev guffet sammen med en stooor skål salat.

- I morgen skal jeg på Kullinarisk Sydfyn(En stor fødevaremesse i Svendborg), hvor jeg skal stå ved en stand sammen med kokken fra Svendborg Erhvervsskole! :-) Det bliver rigtig sjovt. Skal tilberede forskellige fiskeretter. - Det glæder jeg mig tiiil ;-). 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar